Novinky
03.05.2023
Vybavení pro cukrárny
Provozujete cukrárnu a hledáte řešení, jak skladovat a zároveň prezentovat svoje výrobky? Nabídneme vám řešení. Díky dlouhodobým zkušenostem v oboru g...
číst celé
15.06.2022
Klimatizace včetně odborné montáže
Už dávno neplatí, že klimatizace je spojena pouze s letním horkým obdobím. Moderní klimatizační jednotky nabízí celoroční provoz resp. funkce chlazení...
číst celé
07.03.2022
Inovace výčepních zařízení Lindr Pygmy
Výčepní zařízení značky Lindr připravilo novinku u řady Green Line. Do produktů označených jako "NEW GREEN LINE" byla zapracována inovace v podobě vyl...
číst celé
- Úvod
- SERVIS A DOPRAVA
- Záruční podmínky
Záruční podmínky
- Záruční doba
Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí výrobku kupujícím nebo spotřebitelem (dále jen
spotřebitel), který je povinen zkontrolovat, zda není výrobek mechanicky poškozen, neboť na
pozdější reklamace nebude brán zřetel. Prodejce poskytuje spotřebiteli na zakoupený výrobek podle
účelu použití záruční dobu a zvýhodněný servis v délce a rozsahu uvedeném v záručním listu. Doba
trvání záruční doby a zvýhodněného servisu je uvedena na titulní straně záručního listu.
PŘÍKLAD - 24 měsíců (záruční doba), 12 + 12 měsíců (12 měsíců záruční doba + 12 měsíců zvýhodněný
servis) apod. Výrobky se záruční dobou 24 měsíců nebo s delší záruční dobou, případně doplněnou
o zvýhodněný servis, jsou určeny výhradně pro použití v domácnosti.
Výrobky se záruční dobou kratší než 24 měsíců (12 měsíců nebo 12 + 12 měsíců) jsou určeny pro
výrobní činnost nebo poskytování služeb v rámci podnikatelské činnosti.
V případě, že výrobky pro domácnost budou použity v podnikatelské činnosti, t.j. v provozovnách,
je stanovena záruka 6 měsíců bez ohledu na záruku uvedenou na přední straně záručního listu. - Zvýhodněný servis - nemá charakter záruční doby! Pro uplatnění zvýhodněného servisu je nutné se zaregistrovat u dodavatele velkoobchodu Nosreti:
Registrace zvýhodněného servisu ZDE. - Doba zvýhodněného servisu, uvedená na přední straně záručního listu počíná běžet ukončením
záruční doby, při dodržení podmínek záruky. Spotřebiteli nevzniká nárok na odstoupení od kupní
smlouvy, je-li vada neodstranitelná. Zvýhodněným servisem u chladicí techniky se rozumí poskytnutí
motorkompresoru a termostatu na opravu zdarma. Ostatní spotřební materiál použitý při opravě,
práci a cestovné mechanika nebo převoz výrobku hradí spotřebitel. Zvýhodněným servisem u praček
se rozumí poskytnutí motoru na opravu včetně práce spojené s montáží tohoto dílu zdarma,
cestovné mechanika nebo převoz výrobku hradí spotřebitel. Zvýhodněným servisem u myček se
rozumí poskytnutí motorového čerpadla na opravu zdarma, práci, cestovné nebo převoz výrobku
hradí spotřebitel. - Instalace výrobku
Výrobek si může uvést do chodu sám spotřebitel v souladu s návodem na použití v případě, že
v návodu není uvedena povinnost zapojení výrobku autorizovaným servisem. Zapojení provede
autorizovaný servis na náklady spotřebitele, pokud nebylo dohodnuto s prodejcem jinak. Návod na
použití je nedílnou součástí výrobku. - Vady v záruční době
Projeví-li se na výrobku během záruční doby vada, má spotřebitel právo, aby tato vada byla včas
a bezplatně odstraněna, případně - není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné - může spotřebitel
požadovat výměnu výrobku, týka-li se vada jen součásti výrobku - výměnu této součásti. Není-li
takový postup možný, může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo - při
významném rozporu s kupní smlouvou - může od této smlouvy odstoupit. Právo ze záruky, případně
zvýhodněný servis, uplatňuje spotřebitel u nejbližšího autorizovaného servisu, který posoudí
oprávněnost reklamace a v případě uplatnění práva na opravu tuto opravu bezplatně provede. Při
uplatnění jiných práv ze záruky řeší spotřebitel reklamaci s prodejcem. - Předmět záruky
Předmětem záruky jsou vady způsobené chybou výroby nebo vadou materiálu.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku.
Záruka platí při splnění následujících podmínek:
a) byly dodrženy všechny pokyny uvedené v návodu na použití a jiné průvodní dokumentaci (např.
správná instalace a obsluha) dále pokyny uvedené na výrobku samotném (nalepené štítky a výstražná
upozornění)
b) veškeré záruční opravy byly provedeny pouze autorizovaným servisem c) byl předložen řádně vyplněný záruční list a doklad o zakoupení výrobku
d) výrobek byl používán výhradně v souladu se svým určením6. - Důvody k neuznání reklamace
a) nepředložení řádně vyplněného záručního listu a dokladu o zakoupení výrobku
b) neoprávněná manipulace se záručním listem a dokladem o zakoupení výrobku (přepisování apod.)
c) závada byla způsobena vnějšími podmínkami (např. poruchami v elektrické síti nebo bytové
instalaci)
d) závada byla způsobena: - mechanickým poškozením výrobku nebo jeho části
- nesprávnou obsluhou výrobku nebo neodborným zásahem třetí
osoby
- neodbornou instalací výrobku
- používáním výrobku v rozporu s jeho určením
- živelnou událostí nebo nevhodným skladováním