Chcete mít více spokojených zákazníků?
Chystáte se vylepšit vaši prodejnu a chtěli byste, abyste oslovili co nejvíce návštěvníků? Co k tomu je zapotřebí a na co si dát pozor? Pojďme se na to podívat.
Předně je důležité, že se touto otázkou vůbec zabýváte. I díky tomu jste na dobré cestě oproti konkurenci. Zákazníci vždycky ocení, když se na věc díváte z jejich pohledu, tedy čím vaši prodejnu vylepšit, aby se jim lépe a snáz nakupovalo atp. V tomto článku se nebudeme zajímat marketingovou podporou či cenotvorbou, to je námět spíše pro jinak zaměřené stránky. Případně je to na samostatný článek. Uvidíme, třeba něco vymyslíme a v budoucnu přidáme takto zaměřený příspěvek.
Vhodné vybavení prodejny
Nás však zajímá vybavení prodejny. Konkrétně gastro zařízení, jejichž účelem je jednak uchovávat potraviny a nápoje v odpovídajícím prostředí. To je samozřejmě důležitá část, ale není to vše. Pro vás jako provozovatele obchodu je důležité, abyste zákazníka oslovili a k tomu je důležité i to, jaké konkrétní vybavení si do prodejny zakomponujete. Zde však rozhodně není na místě nějaké bezhlavé nakupování. Připravte si plánek vaší prodejny a zkuste se zamyslet na jakých místech máte kolik prostoru. Které části prodejny jsou pro vás stěžejní, že víte, že se zde zákazníci nejvíce pohybují a právě zde je třeba ještě více upoutat jejich pozornost. Jaké jsou technické a finanční možnosti? To jsou otázky, na které je dobré znát odpovědi. Ale nebojte, nejste v tom sami. Připravte si podklady a vše s námi zkonzultujte, abychom společně navrhli takové řešení, které bude sedět na míru požadavkům vaší prodejny. Uděláme maximum proto, abychom vám doporučili takové vybavení, které zákazníky osloví a budou se k vámi rádi vracet. V oboru máme dlouholeté zkušenosti, dodáváme kvalitní a ověřenou chladící a mrazící techniku.
Jak uspořádat zboží?
Nákup vybavení je tedy důležitý. Nyní předpokládejme, že jste si vybrali konkrétní modely chladící a mrazící techniky, rozmístili je v prodejně přesně tak, jak si myslíte, že to bude nejvhodnější vůči vašim zákazníkům. Co by mělo následovat? Zde přichází na řadu další důležitý faktor pro váš úspěch. Vystavení zboží. Rozhodně doporučujeme promyslet, co a kam vystavit. Správné uspořádání zboží dokáže výrazně zvýšit prodejnost. Dle obecně udávaných statistik můžete vhodným uspořádáním navýšit prodej až o 20%, což je poměrně významná část, nemyslíte? Neschovávejte před svými zákazníky nejvíce poptávané a prodávané zboží. Vybírejte taková místa, která jsou nejvíce na očích. Uvidíte sami, že čas, který věnujete této problematice se vám vyplatí.